19 Φεβ 2011

Για όλες τις μανούλες που γιορτάζουν σήμερα (ετεροχρονισμένο)

Πρέπει οπωσδήποτε να σκεφτώ κάτι όμορφο.
Πρέπει να γράψω κάτι όμορφο.
Δε σκέφτομαι όμως τίποτα, ούτε όμορφο ούτε άσχημο.
Πάλι καλά.
Κάνω μιά ανάποδη τούμπα.
Με το κεφάλι κάτω, ίσως κατεβάσω καμμιά ιδέα!
Νάτη νάτη, έρχεται, πλησιάζει...
Φαπ! της δίνω μια ξανάστροφη και την ξαπλώνω!
Τώρα θα σου δείξω παλιοϊδέα!
Γιατί άργησες τόσο, ε;
Δε θέλω δικαιολογίες...
Πες μου αμέσως που τα κουτσόπινες από βραδύς, πες μου γρήγορα!!
Δε θέλω "μα και ξεμά" την αλήθεια! Και γρήγορα!
Θέλω την α λ ή θ ε ι α ! ! !
Η αλήθεια είναι αυταπάτη;
Αυτό δεν είναι όμορφη σκέψη, πάρα κάτω!
Και η φιλία αυταπάτη; Μωρέ μπράβο! Θα σου δώσω μιά ξανάστροφη ακόμα μπας και συνέλθεις!
Δηλαδή υπνοβατούμε; Ζούμε; Τι θες να πεις επιτέλους;
Πες το καθαρά: Ζούμε στον ύπνο μας, ε;
Θα σού 'λεγα καμμιά κουβέντα τώρα αλλά έχε χάρη που σε χρειάζομαι...
Δε σε χρειάζομαι; Μπορώ δηλαδή να κατεβάσω και μόνη μου όμορφες σκέψεις, χωρίς τη βοήθειά σου;
Πώς; δε μου λες τον τρόπο, ε; Τι να σου πω τελοσπάντων!
Ιδέα είσαι και φαίνεσαι, που θα μου τη βγείς κι από πάνω!!
Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Καλή ιδέα δεν κατεβαίνει, αυτή που κατέβηκε είναι άχρηστη, ακοινώνητη, ένα όρθιο βλήμα...
Ας κάνω μια τελευταία προσπάθεια.
Θα κουτουλήσω τον τοίχο...
Ωχ! Τό 'σπασα το ρημαδιασμένο το κρανίο μου ου ου!!
Χιλιάδες πουλάκια πετούν προς το ταβάνι!
Πεταλουδίτσες με χρωματιστά φτερά!
Μπλέ, γαλάζια, πορτοκαλλιά, κίτρινα, κόκκινα, ασημένια...
Τι ομορφιά είν' αυτή;
Από πού ξεπήδησαν;
Προς τα πού πηγαίνουν;
Τι με νοιάζει; Είναι κάτι όμορφο, όπως και να το κάνουμε...
Εσπασα το κεφάλι μου αλλά μου ήρθαν επιτέλους όμορφες εικόνες στο μυαλό, που φτερουγίζουν ανάλαφρα...
Ανάλαφρη αισθάνομαι και'γώ, ούτε πόνος ούτε τίποτα!
Αυτό ήτανε λοιπόν!!
Καλημερούδια σε όλους, καληνύχτα σ' όσους πάνε για ύπνο και... καλή μου μανούλα Χρόνια Πολλά!!!
_______________________
Αφιερωμένο (στις 12/5/2002 08:32) στην "Ημέρα της Μητέρας" -αμαν πια με αυτες τις "Ημέρες" (και τις "ΜΗ-τέρες")!- το (ξανα)βρήκα εδώ, χάρη στο Μ.Μ. που το θύμισε και τον ευχαριστώ :) Πολύ. Να είσαι καλά Μιχάλη!

3 σχόλια:

MelidonisM είπε...

:-)

Ενδιαφέρουσα αυτή η Κρήσσα Ποπίτα,
να την ξαναθυμηθούμε :-)

Μητερα και συ. :-)

Rodia είπε...

Οχι απλώς ενδιαφέρουσα, αλλά αξιαγάπητη! Θεά λέμε. :))
Δυστυχως, έχω χάσει τα ίχνη της...
Εσυ που βρίσκεσαι επιτόπου κάνε κάτι, ε, και ενημέρωσε.

MelidonisM είπε...

Δεν μπορώ να κρύψω τη χαρά μου.
Ανοιξα το παλιό e-mail
και η Ποπίτα μου χει
στείλει friend-link,
σε τρέχον ενεργό blog της
στο pathfinder.

http://me.pathfinder.gr/popita#!/Popita

Δες και σύ το λογαριασμό σου εκεί.

Kalhspera